Hobbyrum

Jag hyrt in mig i Petra och Jörgens källare. Dom har ett stort hobbyrum som dom bara haft som skräprum. Nu är det på väg att bli ett jättefin rum åt mig där jag kan dona på med allt möjligt.

Vi var dit en stund i dag. Kent målade väggarna vita och jag började slipa på mina nyinköpta möbler som ska renoveras. Köpte en matgrupp med bord och sex stolar för 200 kronor, spännande att se hur dom kommer att bli efter lite slipning och målning. Blir det bra kommer jag att sätta ut gruppen på Blocket. Så här såg dom ut innan jag påbörjade förändringen.

När jag slutade på Telia fick jag pengar av arbetskamraterna och för dessa har jag köpt två mindre slipmaskiner. Kent tyckte väl inte att jag gjorde det bästa valet men det tyckte jag. Maskinerna är "mina" och lätt att använda. Stort tack till mina forna arbetskamrater.

Ja här sitter inget löst fast, fast i dag var jag egentligen för snuvig för att måla och slipa. Hoppas att jag inte gjorde något dumt och därmed förlänger min förkylning.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0