Barnvakt i morgon

Oj vad veckorna springer iväg. Känns som vi var i Hassela bara häromdagen och så är det redan fredag igen.

I morgon blir här fullt med barn som ska sova över hos oss. Undra vad jag ska göra för middag, något som går snabbt kanske. Dom brukar vara ganska hungriga efter dagis och skola. Jag hade en kollega i Stockholm som sa att han alltid stoppade i barnen en banan på väg hem från dagis för att på så vis reglera blodsockret på dom och därmed få lite lugn och ro med middagsbestyren. Ja jag får se vad det blir.

I går var jag på Ikea med Petra och åt frukost och sedan åkte vi på skrubb affärer och titta på gamla möbler. Jag har hyrt in mig hos Petra, ett stort rum i hennes källare kommer att bli mitt nya hobbyrum. Tänkte testa att måla om möbler i chabby chic. Jag köpte en liten söt vägghylla och en trälåda med handtag som jag tänker testa på. Det gäller att hålla sig sysselsatt.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0