Stockholm med Micke och hans familj

Nu är vi hemma igen efter en mycket trevlig tripp till Stockholm med Micke, Line och pojkarna.

Micke har bytt båt och den gamla skulle ner och den nya hem. Kent och Micke åkte tidigt i går morse och Line, pojkarna och jag kom efter i husbilen.

När vi kom ner på eftermiddagen sken solen upp och det blev jättefint väder. Vi packade in oss i nybåten och åkte en tur. Helt otroligt vad mycket vackert det finns i Stockholm, och helt otroligt häftigt att se allt från havet.

När vi kom tillbaka fixade vi mat i bilen och sedan var det natten för oss gamlingar. Kent är inte frisk, han har världens hosta och är orkeslös.

Micke, Line och pojkarna sov gott i båten.

I dag återstod lastning och hemförd. Jag kan erkänna att jag var ganska orolig, Micke körde själv hem båten. En resa på drygt 35 min. Ja nu står den äntligen hemma på gården i Juniskär och jag kan koppla av.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0