Snö i maj

Snö i maj, vad är det för galet väder.

I går efter jobbet åkte vi ner till stugan. Ellen och Tova följde med men Tova fick hemlängtan så henne fick jag skjutsa hem vid 8-tiden.

Vi hade en mysig hockey kväll. Jag är inte vara så sportintresserad så jag tröttnade och gick och lade mig efter andra perioden. Jag vill gärna att det ska bli vinst för Sverige men att sitta och titta i flera timmar det pallar inte mitt tålamod med.

Var pigg i morse, vaknade redan vid 6-tiden. Gick upp och eldade och satt med min telefon och surfade runt. Härligt, nu är uppkopplingen skaplig.

Har också hunnit med att måla fönster och lister i lillstugan innan det var dags att väcka Kent och Ellen.

Nu ska vi göra oss färdiga och åka upp till Kramfors och hämta hem husbilen. Men först ska Elsa och Tova hämtad för dom vill också följa med till Kramfors.

Ellen och Tiva spelar Monopol, det var då kallt i stugan när vi kom ner så Tova behöll sin mössa på och satte på sig en morgonrock. Tur att vi har kaminer.

Ellen har bäddat för en mysig hockey kväll framför TV:n.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0