Fridag

Har en härlig fri fredag i dag. Är i stugan och påtar på. Har faktiskt varit riktigt duktig i dag.

Har putsat fönster.
Fixat ett jordgubbsland med skott från landet hemma i Forsa.
Har gödslat gräsmattan så nu hoppas jag på regn :/

Kent jobbar i dag trots att han inte är riktigt frisk. När vi diskuterade jobba eller inte i går blev han lite irriterad på mig. Jag känner mig piggare och hostan är borta tyckte han, nyss när vi pratade i telefonen hostade han som bara den. Jag blir orolig för honom och vill att han ska ta det lugnt och låta kroppen hämta igen sig. Jag håller tummarna att han är på bättringsvägen.

Nu sitter jag och tar det lugnt och funderar på om jag ska läsa en bok eller om jag ska hitta på något annat. Här finns hur mycket som helt att göra. Det blir inget utefix i alla fall för nu regnar det igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0