5555

Nu är husbilen färdig för inför sommarens äventyr. Den var på service i går och jag blev 5555 kronor fattigare och i dag kom skatten på drygt 1600 kronor. Ojoj, mycket utgifter blir det.

På fredag åker vi ner till Stockholm med Micke och hans familj. Dom ska byta båt så Kent i Micke kör mer den gamla båten på fredag morgon. Line jag och pojkarna åker ner vid lunchtid med husbilen. Det ska bli jättemysigt att få vara med dom i helgen.

Skönt också att få vila kroppen från renovering en helg. Kent är inte riktigt ok heller så han bör ta det lite lugnare. Jag vet inte om det är en ordentlig förkylning igen eller om det är hösnuvan som har kommit. Han har inga problem med ögonen vilket brukar vara ett tydligt tecken på att det är massor av pollen i luften. Han har börjat medicinera mot hösnuva nu i alla fall.

Kent ligger och kollar på hockey klipp. Vackra mål säger han, hur kan ett mål vara vackert. Det förstår jag inte :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0