Snart hemresa

Ja nu är det inte många dagar kvar här i värmen. Måste erkänna att nu är det hemlängtan.

En sommarsemester upplever man dom ganska lång, eller hur. Nu har vi snart varit här i fyra veckor och det känns.

Längtar så efter alla små och stora. Det har också hänt så mycket där hemma. Micke fick affären med skolan klar. Alla små har haft sportlov med allt vad det innebär och jag har bara varit här. Jag skulle ju varit hemma och firat jag också. Vi får ta igen det. Vad säger ni om påsk i stugan, en självklarhet i år också - eller.

I dag åt vi hemmalunch igen, Sibylla varmkorv, sill och kaviarmackor. Himmelskt gott.

Nu ska vi snart åka till Kata och titta vad dom har inne på Canada Goose affären. Jag testade en sådan jacka för något år sedan, men blev själv allt för lik en fågel med stor kropp och långa smala ben. Testar i år igen, vi får se om det blir bättre.

Se så glad Kent ser ut när det är dags för lunch. När jag ser bilden kommer jag att tänka på vad min morfar sa när han träffade Kent för första gången. - Ja tror rent dä ä en Hasse Thellemar du ha vä rä.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Mormor!

Det ser ut som att ni har det toppen i Thailand.

Jag längtar så mycket efter er så jag snart spricker.

Jag hoppas att ni har det mysigt och njuter av det vackra vädret, snart kommer ni hem till slasket.



Med Kid går det bara bra, han längtar väldigt mycket efter er som alla andra här hemma!! ;)



Jag minns Thailand som igår, alla dofter och alla trevliga människor ,,

jag saktar det jätte mycket.

Jag frågade precis mamma om jag kanske kunde följa med något och spara pengar själv.

Om det går för er och sånt där, vi får prata om det då ni kommer hem!



Jag älskar er, och jag längtar tills ni ska komma hem.

Ni är värdens bästa, jag älskar er över allt annat!

2012-03-11 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0