Patong

I dag har det regnat större delen av dagen. Det har inte varit läge för stranden men vi ska inte klaga för vi har haft kanonväder hela tiden.

Vi tog en Tuktuk upp till Patong och shoppade på Jung Ceylon.

Jag är inte helt ok i magen så i kväll blir det bara lugnt. Vi åt sen lunch så Kent och Petra är inte heller sugen på någon middag.

Nu ligger jag på sängen och slappar, det regnar så mycket nu att man blir blöt även om man sitter på balkongen.
Fördelen med regnet är att underhållningen här nedanför har tystnat. Vi är ganska less på den vid det här laget. Dom spelar en massa dessutom en massa ryssmusik.

Apprå på ryssar. Jag brukar inte tycka att några människor är svåra eller besvärliga. Men det är ett faktum att ryska turister inte är det allra trevligaste sällskapet.

Dom tar upp hela frukostmatsalen här på hotellet. Lastar för sig mat så vi andra tappar matlusten. Tar med sig matpaket när dom ätit färdigt. Är otrevliga på affärer mm mm. Undra varför dom är så.

En dag vid frukosten kom det en tjej och ett barn som skulle sätta sig vid vårt bord. När jag sade att det var upptaget så tittade hon argt på mig och lade sina armar som ett kryss mot mig. Undra vad det betyder, inte - Ha en bra dag :)) i alla fall.

Nästa år blir det nog Krabi hela semestern för där var det nästan inga ryssar.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0