Massage

Nyss hemkommen efter ännu en massage. Den här gången gick det inte riktigt som planerat.

Vi (Rose-Marie o jag) sa att vi vill ha olje massage. Då brukar man få gå in bakom ett skynke och lägga sig ner bara iklädd trosor. Nu fick vi sätta på oss ett par stora byxor och en blus. Vi såg inte kloka ut.

Dom sade att vi skulle lägga oss ner på dynor så började dom att klämma på oss ordentligt hårt. Jag tänkte, hur fasen ska dom få oljan på våra kroppar under denna kostymering från topp till tå.

När jag frågade med förvånad blick, oil massage fick jag svaret Thai massage.

När dom förstod vad vi ville ha fick vi gå över till en annan lokal iklädd dessa kläder ( ut på gatan och in igen) och klä av oss och så fick så vår efterlängtade oljemassage.

Synd att jag inte hade kameran med mig. Vi (två bastanta damer) såg verkligen roliga ut som dom klätt på oss. Ja mycket får man vara med om när språkkunskapen inte är den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0