Hemma

Nu ligger hemma i vår säng, härligt.

Det har verkligen blivit vår här hemma, nästan ingen snö finns kvar runt huset. Jag får nästan lust att börja vårfixa altanen men det är kanske lite väl tidigt.

Cicci är hemma med en sjuk Alfons så dom kom ut till Midlanda och hämtade oss. Det var underbart att återse dom, fyra veckor är en lång tid av vara borta från nära och kära. Alfons var riktigt hängig och på "Nej humör" men det mjuknade upp så att jag fick gosa lite med honom i alla fall.

Det är så typiskt, jag var förkyld säkert en månad innan vi åkte. När vi kom ner till Thailand blev jag frisk och nu härom dagen blev jag jätteförkyld igen. Ligger nu i sängen för jag känns inte orka med något. Sedan påverkar naturligtvis tidsomställningen, min klocka går just nu 6 timmar före. Med andra ord är min klocka just nu nästan 24:00 och hög tid för nattsömn.

I helgen ska vi träffa alla i familjen och på söndag är det kalas för Tova som blir 6 år. Ja nu återgår vi till normala vanor igen och det känns bara bra. Längtar också att träffa alla på jobbet, har inte ägnat jobbet många tankar så det har verkligen varit semester.
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0