Ingen telefon

Det blev inget jobb i kväll. Det var meningen att jag skulle jobba hemifrån i kväll. Jag skulle göra några telefonintervjuer och vad händer då. - Jo, inga telefoner fungerar här nere i Armis. Vi håller på och anställer mer folk till vår support och vi har ett tajt tidsschema innan det är dags för sommar och semester, det är väl typiskt.

Ja nu är det inte många arbetsdagar kvar innan det är dags för fyra långa lediga veckor. Vi åker iväg på vår resa redan kvällen före midsommar. Vi åker över till Tyskland klockan 10 på midsommardagen. Det ska bli helt underbart att bara få vara och se och uppleva Europa. Målet är Kroatien men vi tänker inte stressa på vägen ner utan även ta vara på resan och göra något positivt av den. Den 10 juli är vi tillbaka i Sverige och kommer då att stråla samman med Petra, Jörgen och barnen i Eskilstuna där dom har bokat en stuga.

Sista veckan blir vi hemma i stugan om inget annat lockande dyker upp. Vi är ju ganska impulsiva både Kent och jag så säker kan man aldrig vara.

Oj vad jag längtar.

Jag har "snott" några bilder från Petras blogg som jag tyckte var så fina. Det är Petra, Jörgen, Tova och Dante. Ja man "tager" vad man haver och just nu hade jag inga bilder så jag tog Petras :))
.



https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/896486/images/2012/pic_206425188.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0