Varför

Varför har dom gjort om min blogg precis nu när jag vill blogga som allra mest så att nära och köra ska kunna följa oss på vårt fantastiska resa genom Kroatien. Tur att FB finns.

Det går fortfarande inte att lägga ut bilder :(

Nu är vi på en ö som heter Pag norr om Zadar. Här är otroligt vackert och badet är det bästa vi har upplevt under vår resa, det är nästan Thailandsvarmt. Vi står med bilen ca 15 meter från stranden.

Här stannar vi tills på lördag då vi påbörjar vår långa resa hem till Sverige. Jag måste erkänna att jag (som vanligt) drabbats av hemlängtan lite då och då. Det är barn och barnbarn som tankarna går till och då vill jag gärna vara hemma en stund. Vi som har pratat om att vara ute långa perioder när vi får pension, hur ska det gå. Ja ja det får vi ta då, nu gäller det att njuta av de sista dagarna på denna resa.

Måste säga att det är fantastiskt med alla forum på Internet. Här sitter jag på en camping i Kroatien och får följa alla där hemma och mina vänner som är på andra resor och upplevelser.

Grattis Maria och Patrik till ert nya hus. Jag drömde att ni köpt det men inte fick tillträde förrän hösten 2013. Så galen dröm.

Trevlig resa med husbilen Helena med familj. Hoppas få följa med er via FB.

Hoppas att du får det lika bra i Italien som du har haft det i Frankrike Anna-Karin. Kul att följa dig på din resa. Får höra senare vad shoppingen i Cannes gav dig i bagaget.

Megan jag följer dina upplevelser i Almedalen, hoppas att det finns mycket på din blogg. Tänkter läsa den när jag kommer hem.

Mats, vad typiskt att du skulle få punka med husbilen. Men det är ju som Anita säger, där var ju bara längst ner i däcket som det var platt så det var väl inte hela världen. Ge inte upp, campinglivet är underbart.

Tack ungar för att ni orkar med alla mina meddelanden på WU. Cicci tur att du ringde, tyckte att det skulle vara trist om vi inte hört av varandra förrän vi är i Sverige igen ;))

Grattis än en gång Ewa, du fick verkligen en fin uppvaktning av de dina. Synd att vi inte var hemma, vem vet kanske hade vi dykt upp när det var öppet hus.

Ja tänk vad mycket jag vet trots att vi är på resa. Jag gillar verkligen Internet och allt det för med sig.

Nej, nu väntar stranden på mig.
Kram till er alla där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0