Låg

I dag känner jag mig låg och sockret är jättehögt. Jag hade hittat en drink typ Campari som jag tyckte att jag inte reagerade så mycket på. Så var det inte tyvärr, det är bara att konstatera att det går inte att dricka någonting gott om man har diabetes.

Jag har sovit gott hela natten i alla fall så någon nytta gjorde väl min Istra Bitter. Det väl botten att det ska behövas något för att dämpa oron så att det går att sova.

I fredags fick jag telefonsamtal från jobbet, vi får inget besked den 2 juli som var planerat. Allt är framflyttat till augusti, med andra ord blir det oro minst en månad till. Hur kan man förstöra sommar och semester för så många? Naturligtvis är inte det avsikten men tyvärr blir det konsekvenen. Gör man stora förändringar som påverkar mycket för den enskilde då måste processen gå snabbt för att göra så lite skada som möjligt. Jag säger igen som jag har sagt tidigar, det är mycket bra förändringar som planeras men det passar inte mig pga min hälsa.

Det är väl bara att försöka göra det bästa av situationen. Jag önskar att jag kunde lägga allt i en påse nu och plocka fram alla min funderingar och oron när semestern är över, tyvärr fungerar det inte så.

Nu ska jag försöka karska upp mig och inte lägga min oro även på Kent. Jag säger som ofta säger, det ordnar sig ska du se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0