Hemma igen

I går kom vi hem. Vi åkte raka vägen till Cicci, längtade så efter henne, Tomas och barnen. Tomas fyllde 35 år så vi ville också gratta honom. När vi kommit hem kom Micke, Line, Jacob och Hannes hit. Underbart att återse familjen, trots att vi bara varit ifrån varandra i tre veckor har jag längtat jättemycket efter dom alla. Jag hade köpt med två fondue grytor och var ivrig att testa dessa. Det var verkligen gott och uppskattat av alla. Det var lite svårt att beräkna hur mycket som behövdes av alla råvaror, jag hade handlat så att minst 20 personer skulle ha blivit mätta. Kvällen slutade med att Kent tittade på en B film och jag gick och lade mig med tidningar. Nu har vi en semestervecka kvar, vi får se vad den ger. Inget är bestämt ännu. Nu när vi är hemma igen börjar tankarna på jobbet att gnaga igen. Jag måste erkänna att jag gruvar en hel del för att gå tillbaka på jobbet. Vi får se hur det blir framöver, håll tummarna att det blir som jag vill. Det blir säkert bra :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0