Stockholm i dag

I dag har jag varit i Stockholm. Det var roligt att träffa kollegorna igen. Jag har inte träffat dom sedan långt före jul.

Nu ligger jag på soffan och tittar på TV, det är inget program som intresserar mig så jag skriver här en stund i stället.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, har fått hosta och ont i halsen. Känner mig frusen och så värker det i kroppen. Med andra ord, det känns rätt risigt nu. Det är väl typiskt, jag har inte tid eller lust att vara hemma nu. Håller tummarna att det känns bättre i morgon.

Mitt barnbarn Jacob fyller 11 år på lördag. Jag ringde honom i kväll för att höra vad han önskar sig. Det här svaret fick jag - Jag vet inte, det är inget jag behöver nu. Det har ju nyss varit jul och då fick jag ju så mycket.

Jacob, Farmor inser att du är en stor kille nu. Inte vilken kille som helst utan en mycket fin kille med fina värderingar.
Vi får se vad vi kommer med, vi kommer inte tomhänt i alla fall.

Nej nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen.

Jacob och lillebror Hannes.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0