Sovit borta

I går åkte vi till Petra och barnen direkt efter jobbet. Hon bjöd på en god 3-rätters middag.

Vi hade planerat att vi skulle vara tillsammans hela kvällen och att vi skulle sova över där. Man behöver ju inte åka långt bort bara för att man ska stanna över natten. Vi hade en mysig kväll tillsammans.

Petra ska komma ner till oss i Thailand och vara där drygt två veckor. Det finns massor av billiga flygstolar nu för drygt 5000 kronor och det var inga problem för henne att ta semester så det var bara att ta tillfället i akt och boka en resa.

Hon behöver komma bort ett tag och bara tänka på sig själv. Det är klart att det är påfrestande med en skilsmässa om än man är överens som att det är det bästa för alla inblandade. All leva i ett kärlekslöst förhållande påverkar alla negativt, även barnen.

Nu ska vi göra oss klara och åka ner på gymmet, jag är verkligen glad att jag har kommit igång med träning. Jag känner mig så mycket piggare nu för tiden. Skönt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0