Slappardag

Ligger bara på sängen i dag. Har inte lusta att göra något. Ibland är det sådana dagar och jag har bestämt mig för att även dessa dagar får finnas på mitt schema bara dom inte kommer för ofta.

Ligger som vanligt med min telefon i handen. Surfar runt på diverse sidor varvat med spel. Ibland när jag spelar spel kommer jag in i ett tillstånd då jag tänker hur bra som helst. Kommer ofta på lösningar på problem som jag gått och klutat på länge. Är det kanske det som kallas meditation.

Nu stänger gymmet om två timmar också, jag hoppar över det i dag och tar en promenad ute i det fria i stället. Vädret är helt ok och frisk luft skadar ju inte.

Som jag skrev i går kommer Petra ner till oss i Thailand. Vi har bokat ett annat hotell som ligger mer centralt bara 100 meter från stranden och centrum i Karon. Det är också ett mycket större rum, 40 m2 stod det så vi får hoppas att det stämmer.

Om du ska boka hotell så vill jag tipsa om en bokningssida som heter agoda.se. Där hittar man de billigaste och bästa rummen. Det som vi har bokat nu kostar från 1400 kr per natt ner till 650 kr som vi har betalat på agoda. Man kan verkligen spara 1000 lappar genom att jämföra olika alternativ.

Bildt från hotellet.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0