Sjuk igen

I söndags skrev jag att jag fri från min förkylning. På måndag så startade det om ingen. Fy så trist.

Jag skulle åka till Göteborg och vara där tisdag och onsdagen det fick jag ställa in. Nu har jag varit hemma två dagar igen men i morgon ska jag gå på jobbet.

Ringde till dr i dag och fick medicin mot hostan. Håll tummarna att jag klarar med från fler sjukdagar nu.

Även Kent har varit hemma den här veckan, han ska gå på jobbet i morgon men det är nog i tidigaste laget.

Jag tänker på vår kommande semester dagligen. Kollar vädret där nere på YR, som att det spelar någon till vad det är för väder i dag. Jag kommer ner om tre veckor och då är det ju helt oväsentligt vad det är för väder i dag. Snacka om att man kan bli ganska knäpp ibland.

Jag längtar också efter gymmet som jag inte varit till på en vecka. Jag vill inte gå dit förrän jag är riktigt frisk, men jag kommer absolut att fortsätta och träna. Det är det bästa jag börjat med på länge.

Bild från förra årets resa när Ellen var med oss till Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0