Rea

I dag på lunchen var jag till Birsta på rea. Det var inte alls så mycket folk i farten.

Jag köpte prylar till nästa jul. Det verkar inte som folk vill köpa julsaker nu för det var himla billigt. Kanske inte så jätteroligt men som sagt billigt.

Jag var också på Ikea och åt lunch. Köttbullar och potatismos för 17 kr, otroligt billigt. Ja tänk vad mycket pengar jag har sparat i dag ;))

Det slår mig nu när jag sitter och skriver att det händer inte så mycket runt omkring mig på det privata planet just nu. Det är hög tid att komma igen efter alla helger. Jag tror att jag ska åka ner på Kvissleby i morgon och kolla in vad det finns för gym där. Jag uppskattade verkligen träningen när jag var på Österåsen. Att gå ut och gå i det vädret som är nu lockar inte. Antingen regnar det eller så är det storm och glashalt är det varje dag.
.




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



De har ju ett gym i Nolby också. Jag har inte varit där, men det är många son säger att det är bra.



Kram /MP

2012-01-04 @ 17:52:20
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0