Nu är julen undanstökad

I dag har vi städat undan julen för i år. Tänk att det är så roligt att ta fram allt och så himla skönt att städa bort.

Vi har också varit en sväng till stugan och tittat till. Kent jobbar i morgon så vi åker inte ner och stannar något den här helgen. Nästa helg kanske vi blir där, vi får se. Jag längtar ofta dit ner på vintern. Det är så mysigt att tända alla ljus och kaminen men det är skönt att vara hemma också.

Kid tyckte att det var lite väl kallt i dag. Jag hade på mig en stor halsduk som man virar runt halsen. Den tyckte han var helt perfekt att krypa in i. Han såg ut som en liten känguru unge där inne.

Nu ligger vi på sängen, Kent med tidningen och jag som vanligt med min iphone. Petra kommer hit på middag när hon jobbat färdigt. I dag står det hemmagjorda fiskpinnar, stuvad spenat och potatis på menyn. Tog också fram ett stort paket älgfärs som ska bli biffar men det blir middag i morgon.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0