Nu är det vardag igen

Nu är det riktig vardag igen och det känns helt ok.

I morgon blir det första jobbresan för i år. Vi har LG möte på kontoret i Farsta. Det ska bli roligt att träffa jobbarkompisarna från Farsta och Västerås. Enda nackdelen med resan är att jag måste kliva upp så tidigt. Flyget går 06:50 så klockan måste ringa redan klockan 5 om jag ska hinna med.

Jag är ordentligt snabb att fixa till mig på morgonen men jag måste hinna snooza några gånger. Är så himla morgontrött. Varje morgon längtar jag till pension, inte för att få vara ledig utan för att få sova några timmar till.

I kväll har vi varit på gymmet igen, vi tränade drygt en timma. Nu börjar det bli riktigt roligt. Jag känner att jag vet hur redskapen fungerar, behöver inte längre känna mig bortkommen. Börjar till och med tycka att det känns skönt när det verkligen tröttat ut mig, nästan så att det känns bra när mjölksyran bränner i musklerna. Det är väl de må bra hormonerna ( vad dom nu heter ) som hittat in i min kropp.

Petra har varit här i kväll och hälsat på några timmar. Jag uppskattar verkligen närheten till barnen. Det är så lätt att bara titta in till varandra. Ja det är det bästa vi har gjort när vi valde att flytta ut till Njurunda igen.

Vi tittade på Idrottsgalan en timma men så klockan 21:00 var det mitt bästa program, Det okända. Jag är mycket intresserad av andevärlden och jag tror att alla som vi misst fortfarande finns med oss på ett eller annat sätt. Synd att mitt besök hos medium inte blev så lyckat som jag önskat. Det finns väl bättre och sämre medium och jag hade väl oturen att komma till en som inte tillhör de bästa.

Nej nu är det dags att lägga bort min Iphone och släcka lampan så att jag kommer upp i morgon. Skönt att jag sover så bra på flyget.

Petra och skålen jag fick i present i höstas av mina fina arbetskamrater.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Endorfiner heter dom!



Visst är det intressant med andevärlden?! Jag var med arbetskamraterna på ica till Mari (vad hon nu heter, bor i Njurunda) och det var hur fränt dom helst! Skulle gärna vilja gå på seans igen.



Kram/ MP

2012-01-17 @ 16:26:15
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se
Postat av: Anonym

Hej Maria. Vi får gå tillsammans på en seans, vi tar med Petra. Jag tror att hon har dom en gång per månad

2012-01-19 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0