Måndag och jobb

I dag känns det som jag är tillbaka i vardagen igen men tar en liten mjukstart på 2012. Har semester nu på onsdag och torsdag. Ska städa undan julen här hemma.

I dag har jag uppdaterat min kalender så att jag känner att jag har koll på läget. En av fördelarna med mitt nya jobb är att det inte är då mycket resor. När jag gick igenom januari och halva februari ( fram till semester 15 febr) upptäckte jag att det är två Stockholmsresor och en Göteborgsresa inplacerat redan. Men vad är det mot resor varje vecka ;))

I helgen ska vi vara i stugan. Längtar verkligen dit. Det känns som vi inte har varit där på evigheter. Nu börjar det också att rycka lite i renoveringsarmen. Vill göra om köket där nere och installera en vedspis, vill också göra om på toan. Mycket jobb för Kent blir det ;-))

Den här vedspisen vill jag ha inte för att jag väntar några nya stormar utan för att det är mysigt.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0