Ligger fortfarande

Nu är jag inte bara risig längre, är riktigt dålig. Har legat i sängen 24 timmar nu och fryser och svettas om vartannat.

Känns inte så fräscht just nu. Det blir säkert bättre i morgon.

Kid ligger hela tiden under täcket med mig, det känns som han sitter fast i mig. Det är mysigt ibland med även jobbigt. Petra som är "delägare" visar inte allt för stort intresse för Kid. Hon tycker väl att valptiden här jobbig.

Ibland får han ett anfall och springer på och över oss som en galning, det är väl det som är hundlek. Så är han inte riktigt rumsren ännu, han vill inte vara ute. Jag tror att jag måste köpa skor åt honom så att han kan gå på fyra ben. Trots att det inte är så kallt så står han på tre ben och vill in hela tiden.

Nej, nu ska jag sova. Barn brukar ju sova sig frisk, det borde funka för oss vuxna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0