Kalas hos Jacob

I dag har vi varit och grattat Jacob som fyller 11 år. Ja tiden bara rusar fram, snart är dom tonåringar mina små barnbarn.

Line är otroligt duktig på att baka, det fanns mycket att smaka på. Jacob är också mycket duktig i köket, tårtan hade han gjort själv. Den var jättegod.

I dag har det kommit mycket snö, det är nog 20 centimeter. Det är så vitt och fint ute men nu räcker det tycker jag.

Snart kommer Tomas (Ciccis man) med plogbilen. Jag har ringt och bjudit in honom på middag. Det gäller att ligga på plus så att plogvallen inte blir så hög, det är han som plogar vårt område.

Kent har gått och lagt sig, han mår inte alls bra. Jag har väl smittat ner honom med mina baciller.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0