Helnöjd

Vi var på gymmet 1,5 timma i dag. Jag körde jättehårt på gångbandet i 40 minuter, jag tänkte fortsätta men kände att risk fanns för ett skavsår och det vill jag verkligen inte ha nu när jag har kommit igång så bra.

Jag fortsatte med att pumpa på en cross-trainer i 10 minuter. Den är verkligen jobbig. Läser man om den så ska den ge en viktlös känsla. Den känslan infann sig tyvärr inte hos mig, jag tycker att den är sjukt jobbig och den gav mig en hel del mjölksyra i benen.

Jag körde också lite redskap för mage och ben.

Ny sitter jag i soffan och myser och känner mig riktigt nöjd med dagen.

Jag har också börjat äta VitaePro. När vi var på fest för inte så länge sedan upptäckte jag att en bekant var som en helt ny människa. Han var så glad och pigg, en helt annan man än den jag träffat tidigare. Jag frågade hans fru lite på skämt, vad går xx på nu för tiden ;)), då fick jag svaret - VitaePro. Det dröjde inte många dagar förrän jag hade min laveras i brevlådan. Nu ska här bli en helt ny Annica :)).
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0