Gymmet igen

I dag var Kent och jag ner på gymmet här i Kvissleby. Det var mycket bra, många gåband, cyklar mm. Dessutom fanns det massor av olika redskap.

Det var mycket bättre än det som är inne på jobbet. Vi köpte månadskort båda två. Nu är vi på gång.

Vi var i på relaxen också med det var inte så mycket. En bubbelpool och en ångbastu.

I kväll har vi varit upp till Petra och träffat barnen.

I morgon har jag en träff som jag ser fram emot väldigt mycket. Känner mig riktigt förväntansfull. Jag hoppas att det blir en bra träff som jag kan berätta met om i morgon eftermiddag.

Nu ska jag gå och titta på ett TV program om tsunamin i Thailand 2004. Vi har flera vänner som var där när det hände. Hur mycket det än berättas så kan vi nog aldrig förstå vad dom på plats fick gå igenom. Vi kom ner i januari och såg delar av förödelsen, i Kamala var nästan allt bortspolat. Det var nog den mest drabbade stranden i Phuket.

Kent värmer upp.
Petra och Tova i Petras kök.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0