Besök hos medium

I dag har jag besökt ett medium. Det är så mycket jag har funderat på, så många "Vad är det" och så många "Varför".

Jag var både lite orolig och samtidigt förväntansfull innan jag gick dit. Väl på plats så började hon berätta en hel del om mig och hur jag mår. Det stämde bra men när hon sedan pratade om mitt jobb så nämnde hon Försäkringskassan eller Kommunen och då var hon inte rätt ute. Hon sade också att det skulle bli en förändring till hösten som skulle bli bra. Så tyckte hon att jag skulle jobba mindre.

Hon fick också kontakt med två personer från andevärlden, den ena var mamma. Det var både övertygande och tveksamt. Det var mycket som stämde men jag fick inget konkret, inget direkt bevis som gick rakt in i hjärtat. Hon kunde också berätta om hur jag har det i min relation med Kent och det stämde mycket bra men vi lever väl som de flesta par i vår ålder så det är väl inte så svårt att gissa heller.

På slutet pratade hon om att göra ett hembesök hos mig och att kanske träffa Kent. Då drog jag öronen åt mig, i en gammal säljares öron lät det som mycket proffsig merförsäljning. Var det ett värdefullt råd eller ville hon ha mer kronor av mig. Ja just nu kan jag inte säga hur det blir, jag blev som sagt inte helt såld.

Nu i eftermiddag har jag varit till Cicci en sväng. Hon är hemma med Alfons som har vattkoppor. Det är alltid besvärligt när barnen är sjuka och man måste vara hemma från jobbet, men samtidigt är det skönt när dom väl har haft det.

Nu är det dags att sova, klockan ringer 06:00 i morgon.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0