Är det vinter eller

Hur kan det bara regna som det gör nu, januari som ska vara den kallaste månaden. Jag minns inte att jag upplevt en mildare vinter, inte en blåsigare vinter heller. Det är lite skrämmande med allt konstigt väder och med de naturkatastrofer som vädret medför. Nu senast ett stort jordskred utanför Trondheim.

Jag som hade kommit igång så bra med mina promenader, nu går det inte att gå ut längre. Vem vill gå ut när det spöregnar och är halt som glas på trottoarerna. Ringde i dag för att kolla upp gymmet här i Kvissleby. Det verkar vara bra så i morgon ska jag åka dit och testa. Dom hade alla konditionsredskapen som jag vill köra. Ska åka dit tidigt när jag hoppas att det inte är så mycket folk. Känns jäkligt gruvsamt men jag ska åka.

Nu ska jag fortsätta att titta på the voice. Tycker lite synd om Uggla, det är ingen som väljer honom. Jag gillar Uggla, mer hans personlighet än hans musik.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0