Trött

Nu är vi tillbaka på hotellet efter en mycket trevlig kväll. Jag blev så glad när jag hittade ett oskyddat nätverk så att jag kunde lägga ut lite bilder. Här på hotellet får jag inte till det, Petra får hjälpa mig när hon kommer ner.

Det har hänt en mycket tragisk olycka här i dag. Det var en gasolycka på Hotell Orchid. Det är ett jättefint familjehotell som både vi,!Petra och Tova har bott på. Jag håller tummarna att det går bra för de som är skadade.

Vi fick ett tragiskt besked i dag också. Tanja som vi lärde känna för många år sedan har gått bort i cancer. Hon var max 40 år. Vi blev riktigt tagna både Kent och jag när vi fick beskedet. Hon hade inte sökt vård i Bangkok, hon hade säkert inte pengar till det. Verkligen trist.

Vår tattoo kille finns inte heller kvar här i Phuket. Vi får se om det blir några tattoos hos någon annan. Det känns inte ok att gå till vem som helst. Vi får se om vi får något tips på någon annan som är bra.

Nej nu ska jag släcka ner och sova, Kent snarkar redan här bredvid mig i sängen.

I morgon väntar en ny dag på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0