Tidig måndag morgon

Nu sitter jag på vår härliga balkong och vaknar till.

I går åt vi middag hos Fredrik på Karlssons Restaurang. Det är en av de bästa restaurangerna här i Karon.

I dag hoppas jag att vi tar moppen ner till Nai Harn (finaste stranden) som ligger längst ner på Phukets sydspets. Det är otroligt vackert där nere men lite väl lugnt för oss på kvällarna så inget ställe att bo på. Vi får se hur det blir, chauffören sover ännu.

Jag har också kommit på hur jag ska göra för att lägga ut bilder. Jag fick tips av Petra att använda ett program för att sammanfoga bilder. Jag tror att det gör om korten till ett mindre format och därmed enklare att lägga ut.

Foton från vår balkong nu på morgonen.
.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh längtar tills det är jag som går där på en morgonprommis!! Länger förstås efter er också! :)

2012-02-20 @ 08:02:37
URL: http://pelinn.blogg.se/
Postat av: Monica

Tjena, Vart bor ni? När kom ni? Vi åkte hem 14 februari.Vi bodde på Blueco (2 kvarter från Orcid hetell),dom sista 8 nätterna.

Annars bodde vi mesta tiden hos vår vän i Nai Harn.

Förutom en avstickare till Ao Nang i 6 dygn.

Hoppas ni får vara frisk. Varning för maneter på både Karon och Kata stränderna. Dom simmar några dm under vattenytan. Vi bodde på samma hotell som en tjej som blivit bränd på bägge benen.När jag träffade henne hade hon början till blodförgiftning i benet så jag skickade henne till sjukhuset.

2012-02-20 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0