Prah Nang

I dag har vi varit och badat på Prah Nang. Det är så otroligt vackert där, den stranden är visst listad som ett världsarv och det förstår jag mycket väl.

Efter badet blev det 1 timma massage, just nu är livet helt underbart.

Vi har varit i Krabi många gånger tidigare men jag har aldrig upplevt det så bra som jag gör i år. Allt är perfekt. Jag vill också minnas att det var dyrare här än i Phuket men så är det inte. Allt är billigare här. Det känns trist att vi ska åka tillbaka till Phuket redan i morgon. Hade gärna stannat här några dagar till.

Tyvärr får jag fortfarande inte ut några bilder. I morse gick jag till datorn här på hotellet med det fungerade inte där heller. Jag har tappat länken som man laddar upp bilderna via. Sms:a gärna till mig om du har förslag på hur jag kan göra.

Nej nu tror jag att jag släcker lampan fast klockan bara är 21:00. Värmen tar på krafterna, kanske har jag druckit för lite vatten i dag. Det får bli en Resorb och sedan kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0