Nu sitter Petra på flyget

Nu är Petra på väg ner till oss. Det har inte blivit mycket sömn för mig i natt. Kent har en otrolig förmåga, när han är orolig sover han som allra bäst.

Hon åkte hemifrån klockan 19:10 och då var klockan 1:10 här lokal tid. Hon hade så tajta avgångar, bara 40 min på Arlanda. Då gäller det att planen går i tid om man ska hinna med. Det är ju ganska långt att gå från inrikes och till terminal 5.

Vi hade kommit överens om att hon skulle skicka ett SMS när hon satt på planen. Klockan 04:33 fick jag meddelande att hon satt på planet till Bangkok. Så skönt, inga förseningar drabbade henne. Nu är det bara bytet i Bangkok kvar så är hon här nere hos oss.

Jag somnade ca 05:00 och sov till klockan 08:00. Känner mig ganska mör så i dag blir det till att sova lite middag.

Vi åker upp till Phukets flygplats och hämtar henne i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0