Nu är Petra här

Nu är det semester igen. Vi har varit och hämtat Petra på flyget i kväll. Resan hade gått jättebra. Hon somnade efter en timma på Bangkok planet och vaknade först när dom tände upp till frukost och då brukar det vara ca 1,5 timma kvar till landning. Det är inga problem att flyga långt när man kan sova bort hela resan.

Hon är inte så värst sällskaplig, hon har alla kompisar med sig tror jag. Chatten i hennes telefon går på högvarv. Tur att det är trådlös uppkoppling här annars vet jag inte hur hon skulle klara sig ;)). Ja, jag ska kanske inte säga något, jag är ju ganska beroende av min telefon jag också.

Lägger ut en bild som jag tog i morse. Det är helt otroligt, en gammal tant jobbar med att sopa trottoaren. Hon går och bär med sig en sopsäck där hon har skräpet. Vi köpte en lövblås härom året för att slippa kratta vår tomt i stugan på höst och vår.

Ja olika falla livets lotter, eller hur det man säger. Hon såg ut att trivas med tillvaron och det är ju huvudsaken.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0