Hemlängtan

Nej, inte hemlängtan direkt men blir så varm i hjärtat när jag läser i Petras blogg. Hon skriver om helgen som hon till stor del tillbringat med storasyster Cicci och hennes familj. Jag är så glad att mina tre barn alltid är så fina mot varandra och alltid finns för varandra vad som än händer.

I dag avslutade vi vår baddag vid poolen här på hotellet. Vi har nog aldrig bott bättre än vad vi gör i år. Allt på hotellet är perfekt, även läget.

Nu ska jag gå iväg och få aloveramassage, det kommer att göra gott på min lite väl röda kropp. Trots massor av solskydd och skugga är det ändå lätt att bränna sig.

Tyvärr får jag inte med några bilder nu heller. Det kommer vid ett annat tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0