Måååååndagmorgon

Måååndagmorgon och mitt huvud känns så tungt. Visst var det så han sjöng Povel i Gräsänklings blues. Inget tungt huvud här inte, jag är pigg som en lärka och redo för en ny vecka.

I dag ska jag vara i Birsta klockan 09:00 för att äta frukost på Ikea med Cicci innan det blir matinköp på Willys.

Nu är det inte många dagar kvar innan julen står för dörren. Jag gillar verkligen julen och hela december månad. Det ska lukta av glögg, ljusen ska brinna och det ska spelas julmusiken varje dag hela månaden.

Jag känner ingen stress inför jul och absolut inte i år när jag har all tid i världen. Kanske jag till och med försöker mig på lite kakbak, det är ju egentligen inte min grej, vi får se.

Klockan går, nu måste jag göra mig klar om jag ska vara i Birsta som planerat.

Trevlig vecka till er alla. På med "mameluckerna" och var rädd om dig. Ute är det kallt i dag.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0