Viken dag

I dag fick jag mitt efterlängtade besked på jobbet som jag har väntat på så länge. Det var det allra bästa besked jag kunde få. Jag slutar jobba den sista augusti och lämnar då över min plats till unga pigga förmågor i stället.

Tänk att ha en arbetsgivare som man har varit stolt över att jobba hos i mer än 36 år och nu får lämna över med enbart glädje. Det känns så otroligt skönt.

Tusen tack till alla som stöttat mig i väntas tider, det har verkligen värmt. Tack till doktorn som gav mig något att sova på när det kändes som mest tungt. Tack till jobbarkompisarna som hade överseende med mig när jag försov mig pga pillren. Tack familjen som funnits vid min sida hela tiden och stöttat mig och mitt beslut.

Det är faktiskt inte ett lätt beslut om man ska sluta jobba eller inte efter så många år men jag känner att jag har tagit det bästa beslutet både för mig själv och för min personal.

I natt kommer jag att sova som en stock, just nu känns det som jag har sprungit en mara. Alla spänningar har släppt och jag känner mig helt utslagen, men lycklig.

Gott natt världen, snart börjar jag en ny fas i livet. :))


Kommentarer
Postat av: Cecilia Kasselrud

Kommer att sakna dig!

2012-08-23 @ 09:56:42
Postat av: A

Grattis Annica :) varmt lycka till! Kram!!

2012-08-24 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0