Sovmorgon ;/

I morse sov jag verkligen gott. Kent ringde massor av gånger för att väcka mig men jag hörde inget. Skulle samåka med Petra till jobbet men det slutade med att hon kom och väckte mig och tog min bil och åkte iväg. Kent fick komma hem och skjutsa in mig till stan. Ja så det kan gå, men utvilad var jag i alla fall.

I kväll har vi varit i stugan och grejat. Kent håller på att fixa fint på gården. Parkering och gångar ska få nytt grus. Jag har plockat lite svartvinbär och kokat gelé. Dom är fortfarande lite väl omogna för att koka saft så det får vänta ett tag.

Jag kör halv fart på jobbet den här veckan. Har så mycket inarbetad tid som jag passar på att ta ut nu när möjlighet finns. Det är så skönt att bara vara och dona på med allt möjligt. Jag har dille på att städa garderoberna. Jag får ingen ordning och börjar inse att det är ett måste att köpa nya med välplanerad inredning. Kollade på IKEA och upptäckte att det var ganska dyrt. Skulle gå på drygt 13 000 kronor men det blir nog ett måste inom kort.

Nej nu ska jag försöka sova utan ett halvt piller. Törs nog inte ta något om jag ska vakna och komma i tid till jobbet i morgon.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0