Sovit ganska bra

God morgon. Jo jag har sovit riktigt bra i natt, har vaknat till en massa gånger men somnat om utan problem. Skönt.

Är det placeboeffekten som hjälpt mig? - Nej jag tog ju inga piller (sockerpiller). Det var nog hellre tryggheten som vaggade mig till sömn. Tryggheten att det fanns något att ta till om det skulle bli nödvändigt.

Nu sitter jag och tittar på morgon TV på 4:an. Programledare är Martin och Anders Timell. Jag tycker att Anders är kung, han är inte som alla andra. Kan tänka mig att många tycker att Anders både ska växa upp och tänka till innan han säger något. Tur att han inte försöker ändra på sig, vem skulle han då bli?

Jag har många gånger genom åren fått råd om hur jag ska vara, agera eller prata. Jag har alltid lyssnat och tagit till mig tipsen, har dock oftast inte använt dessa. Om jag gör om mig, då är det ju inte jag längre. Tänk om man alltid ska planera på vad man säger och vad man gör, vem blir man då? Nej jag fortsätter att vara jag med både bra och dåliga sidor, för mig är det viktigast att det är just mina sidor och det är ju faktiskt dom som har fört mig dit jag är i dag.

Nej nu ska jag inte sitta här och föra något samtal med mig själv. Det finns det inte tid till nu. Klockan 13:00 kommer Tova och Dante, dom ska sova hos oss i natt. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0