Mår så himla bra

Just nu kan inte livet vara bättre, känner inte igen mig. Jag sover hela nätterna, jag känner mig så lugn och till freds med tillvaron. Allt är roligt, jag saftat, syltar och donar med allt möjligt. Jag är tillsammans med vänner och familj. Oj vilken energi jag har fått.

I går kväll var det lyskväll i stugan. Vi var ett gäng som samlades på stranden och åt tillsammans. Kvällen blev inte så sen, det var ordentligt kallt men det var mycket trevligt.

I dag har jag plockat lite hallon men tyvärr kom regnet så vi packade ihop och åkte hem.

Nu är Ellen här och städar, hon vill tjäna lite pengar. Just nu håller hon på att städa min garderob.

I kväll kommer Micke och hans familj på middag. Som vanligt bjuds här på husmanskost, middagen i dag blir schnitzel, grönsaker, sås och potatis. Brukar uppskattas av Jacob och Hannes.

Nu är det bara en arbetsvecka kvar på Telia, sedan börjar mitt nya liv. Ska redan i morgon prova på vad det kan innebära, kommer att vara på skolan en helt del. Oj så kul det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0