Jobb på måndag

På måndag är det jobb igen. Har varit hemma ett tag för jag mår inte ok. Känns både bra och dåligt att börja jobba igen.

Varför måste det bli så att jag åker ner ibland. Jag tror inte att det bara händer mig, det är bara något man inte pratar om. Ja det är klart, vi är alla olika och jag är väl lite väl mycket "tänkare".

Jag ska analysera allt som händer runt omkring mig, vill gärna finna ett svar på det mesta. Just nu hittar jag inga svar men jag vet att dom kommer inom kort. Tyvärr kan inte min nattsömn köpa den förklaringen och koppla av, det går bara inte att sova. Tur att det är OS på TV, jag som inte annars är så sportintresserad trivs rätt bra med sällskapet nattetid.

I går var jag och tittade på ett nytt hus, Kent vill inte köpa hus nu så Micke följde med mig. Huset var inte alls intressant som tur var, annars är det nära till en flytt när jag inte mår bra.

Jag var till frissan idag i stället. Det blir ju också lite förändring. Både billigare och enklare än att flytta. Helt plötsligt såg jag mamman i familjen Adams när jag tittade mig i spegeln. Du som kommer ihåg den gamla TV serien förstår hur jag kände mig. Blev riktigt nöjd med min korta frisyr, tänk om den kan hjälpa mig att känna mig lite mer uppåt. Håller tummarna, men vore det så enkelt så skulle nog frissan ha mycket långa kötider. Nej Annica, kom igen nu.

Så här blev håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0