Dr i dag igen

I natt ska här sovas hela natten :). Min doktor har gett mig några små vita piller i dag som ska göra susen. Läste att över 10% av alla svenskar har stora sömnproblem och nu tillhör även jag den skaran.

När man läser sånt och aldrig själv varit drabbad så är det lätt att man tänker.
- Hur svårt kan det vara. Nu vet jag.
Känns bra att gå till sängs och veta att det finns något att ta till om sömnen inte infaller. Skönt också att slippa en massa udda sporter på TV:n i natt.

Spännande att se om det räcker med vetskapen att pillren finns, ska inte ta något förrän jag vet om jag somnar eller inte. Typiskt mig, måste alltid veta. Kan ju inte chansa och ta något om det inte behövs, så himla onödigt.

God natt mina vänner, jag kommer igen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0