Trist väder

Jag blev då besviken nu när det kom en massa snö igen. Tänk att vädret ska påverka livet så mycket. Hoppas att det var sista snöovädret nu innan vår och sommar kommer.

Längtar så mycket tills jag kan sluta jobba och får möjlighet att åka till sommaren precis när jag vill. Tänk att om tre år är det förhoppningsvis möjligt.

Det har inte hänt så mycket nu sista tiden. Jag har mest bara jobbat och varit hemma.

Har börjat planera inför sommar och semester. Just nu står det mellan att plöja ner pengar och arbete i stugan eller att ta husbilen och åka till Kroatien. Gjorde en budget i dag och kom fram till att varken tid eller pengar räcker till båda delarna. Vi får se vilket alternativ som vinner.

I morgon ska vi till Micke som fyller år. Tänk att min lilla pojke blir 37 år. Ja tiden rusar fram, inte konstigt att pensionering snart står för dörren.

Här är Dantes och mitt senaste alster. Tovas senaste konstverk glömde jag att fota innan hon tog hem tavlan. Det har varit ganska mycket färger och penslar nu på slutet men några konstnärliga ådror har ännu inte dykt upp tyvärr.

Varje gång jag målar tycker jag att jag borde hitta något, min stil liksom. Men den kommer inte, kanske är det de raka linjerna och mycket färg som är min stil. Ja så är det såklart, jag är ju ganska rak och ibland lite kantig i mitt sätt och sinne. Synd att jag inte är det i kroppen också, det är stor och rund. Ja tänk hur det kan vara. ;))
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0