Påsken

Vi har varit i stugan i helgen. Det har stundtals varit fullt hus med barn och barnbarn.

I morse när vi vaknade verkade det som vi hade en kanonfin dag framför oss. Så blev det tyvärr inte, snart försvann solen och det blev både kallt och blåsigt.

Vi hade massor av mat kvar från i går. Jag hade gjort en buffé och det blir alltid mat kvar för flera dagar. Jag hade inte så mycket att göra så jag tog och gjorde potatisbullar av alla potatisar som blev över. Undra när vi ska äta dom och salt fläsk. Inte i dag i alla fall.

Vi fick långsamt där nere i Armis så vi packade ihop och åkte hem på eftermiddagen.

Nu sitter vi hemma vid köksbordet. Jag med min Iphone och Kent med vår IPad. Vi hade säkert varit kvar i stugan om vi haft en bättre uppkoppling där. Tyvärr fungerar inte ens 3G och då blir man ju lätt rastlös. Vi är nog lite väl beroende av vad som händer ute i cyberrymden.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0