Ledig

Nu är jag ledig några dagar, det är skönt med klämdagar och halvdagar. Jobbar igen nästa onsdag.

Vi ska vara i stugan men åker inte ner förrän i morgon. Kent är sjuk igen, ha har åkt på en ordentlig förkylning. Vi är som två läskpapper han och jag. Hörde av en läkare att det varit 12 olika virus som härjat, vi har nog haft påhälsning av de flesta av dessa.

Petra och jag åt lunch på Svartviks Herrgård i dag. Det var ett tag sedan sist men alltid lika trevligt att komma dit igen.

I morgon fyller Kent år så då kommer delar av familjen och resten kommer på söndag. Jag har gjort det lätt för mig, det blir smörgåstårta. Jag har sagt till ungarna att Kent önskar sig pelargoner. Du skämtar fick jag till svar, nej inte alls. Jag lyckades ju ta livet av alla utom två när jag planerade om dom. Jag hade nog varit väl hårdhänt med dom i vinter.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0