Utekväll med teamet

I går kväll var det utekväll på Bishop's med nya teamet. Det känns så otroligt bra att ha ett jobb på hemmaplan igen. Jag hoppas verkligen att det inte blir något strul så att jag inte få vara kvar.

Det är ett gäng i ålder från 20 år och upp till 64 år. Alla är hur bra som helst. Det är ett gång där alla är ställer upp för varandra.

Förut när jag var ensam på orten var det trist att åka in till kontoret. Jag jobbade ofta hemifrån, varför skulle jag åka in till jobbet och sitta där ensam. I dag är det helt annorlunda, varje dag på jobbet känns hur bra dom helst.

Lyckas inte få med några bilder, det är så dålig anslutning här i stugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0