Söndag

I dag har vi bara tagit det lugnt. Det var underbart väder så vi var ute och strosade runt på området.

Det är så skönt i Armis när det är tomt i i de flesta stugorna. Jag är nog en riktig ensamvarg som skulle bo långt ifrån andra människor. Det kanske blir så när jag träffar så många genom jobbet.

Förut hade vi en hög och tät häck runt stugan. Jag minns ett år när grannen nedanför hade varit "snäll" och klippt häcken. Jag blev så besviken, hur kunde han kapa ner vår höga fina häck. Det var inte så att jag inte ville ha insyn, jag ville inte se grannarna. Jag ville inte se något annan än Anders.

I dag är häcken delvis borta och det känns riktigt bra. Blir väl mer o mer social även på fritiden.

Det är otroligt att det fortfarande höst fast vi är inne i november. Vissa buskar verkar faktiskt tro att det är vår, det knoppas i syrenbusken.

Några bilder från dagen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0