Sköna Lördag

I dag har det varit shopping nästan hela dagen.

Kent har jobbat, han kämpar på med sina lördagar för att få till fyra lediga vinterveckor. Själv har jag haft en mysig heldag med Petra på Birsta. Tänk att det är så roligt att handla.

Det blev en stickad klänning, phu undra hur det blir jag som alltid är så varm. Den som vill vara fin får lida pin heter det ju. Så blev det ett par stickade mönstrade thigts, mönstrade som en norskkofta. Köpte också ett hårband som man sätter upp håret med, typ 50-tals huckle. Oj då fin jag blev men röd läppar. ;)

När jag kom hem halv sju låg Kent i sängen. Han mår inte bra, har fått någon yrsel. Vi får hoppas att det inte är kristallen i örat som jag har hört kan orsaka väldiga obehag. Jag nu ska jag väl inte måla f-n på väggen.

I morgon blir det julbord på Villa Marieberg med släkten. Det gäller att passa på innan mina tre veckor på hälsohem. Där blir det minsann inget julbord skulle jag tro.

Ha en riktigt fin 1:a advent .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0