Semesterlängtan

Det blev ingen läsning i eftermiddag. Det blev inget telemöte heller ;)). Bra gjort va.....

Nu har vi suttit framför TV:n och tittat på bilder sedan förra året och drömmer oss tillbaka till Thailand. Det börjar närma sig nästa resa som blir den 16 februari.

Peta är hemma med oss i kväll. Det händer inte så ofta att hon har tålamod att vara hos oss när hon är barnledig.

Jag får verkligen en känsla tillbaka till tiden då hon fortfarande bodde hemma. På den tiden var det alltid hon som hade fjärrkontrollen till TV:n , så är det i kväll också. Helt plötsligt upptäcker vi tv program som vi inte hade en aning om. Just nu rullar Ensam mamma söker, det har Kent och jag aldrig sett.

Klockan 21:00 tar jag i alla fall kontroll för då är det mitt favoritprogram Det okända. Jag gillar allt som är lite okult, det är väl för att jag är lite okult.

Hoppsan nu kl 21:00. Vi hörs en annan dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0