Österåsen igen

Jag då var jag åter igen på Österåsen. Den här gången fick jag ett mycket bättre rum. Det är betydligt mindre än det jag hade förra gången och det är inte sjukhussängar.

Det är otroligt vad lite som kan göra en glad. Rummet är typ 80-tal, det är en balkong och en mycket fin utsikt. Det finns inget som bidrar till någon mysfaktor. Det har jag tagit med mig själv.

Här finns nu TV med perfekt bild. Det finns högtalare till min telefon så att jag kan spela min Spotify musik på hög volym. Jag har tagit med batteridrivna värmeljus och röda ljuslyktor eftersom man inte får ha levande ljus här.

För mig är det jätteviktigt att jag känner att jag trivs i rummet, det ska ju trots allt vara mitt hem det närmaste tre veckorna. Det behövs egentligen ganska lite för att det ska kännas mysigt och personligt.

Nu är det dags för middagssoppan. Jag har sagt till om egen kryddning. Dom vräker gröna torkade kryddor och paprika i allt och det vill inte min mage ha.

Mysigt eller...... Jag är nöjd i alla fall.
.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka resurser du har med dig, du har verkligen tänkt till för dina 3 veckor. Jag borde kanske börja göra det jag med =O

Men skepp o hoj va dyrt för Kents vistelse...jag hoppas verkligen dom kan göra något åt det priset.



Va spännande å följa...jag gruvar mig lite samtidigt som jag längtar. Jag är mycket förväntansfull för att se om detta kommer att hjälpa mig på något sett. Kram på re

2011-11-29 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0