Onsdag avklarad

I dag har det varit ett fullt schema som jag visade tidigare. Jag hoppade faktiskt ett av passen som handlar om stress men det var tydligen inte bra, jag får ta igen det i morgon.

Första passen i dag handlade om diabetes och hur man ska äta och leva mm. Om medicindosen ska höjas eller inte. Om dagliga värden och långtidsvärden mm. Jag blir så trött på detta, varför ska det behöva vara så omständigt. Ja ja, det blir säkert bra.

Efter lunch gick jag en runda på två kilometer i solen som tittade fram. När jag kom tillbaka så spelade jag musik på hög volym. (Tack Petra för att jag fick låna med din Iphone högtalare). Jag tror att jag mådde mycket bättre av det än att sitta inne.

På eftermiddagen var det en timma i träningslokalen, sedan var det Qi Gong och så middagssoppa kl 17:00.

Ja det händer en hel del men samtidigt händer ingenting. Dagarna går och det är ju bra. Jag kommer också att må mycket bättre när jag kommer hem det vet jag och det är väl bra.

I kväll har jag också varit lite social med de övriga som bor i min korridor. Jag är ju egentligen inte den som sitter och prata bara för att prata med obekanta men det var faktiskt riktigt trevligt. Jag håller kanske på att acklimatisera mig på stället och det är väl bra.

Vy från en utsiktsplats, visst är det vackert.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0